V septembri 2014 usporiadala jedna čínska spoločnosť, o ktorej väčšina ľudí zo Západu nikdy nepočula, prvú verejnú ponuku akcií (IPO) s najvyššou hodnotou v dejinách – bola vyššia, než mal Google, Facebook a Twitter dohromady. Alibaba, dnes najväčší internetový obchod na svete, dlhšie ako desať rokov unikal západnej pozornosti, a pritom vybudoval rozsiahlejšiu zákaznícku základňu, než má svetový gigant Amazon, a realizoval veľkú časť internetových transakcií v Číne. Príbeh Jacka Maa, neznámeho čínskeho učiteľa angličtiny, ktorý dvakrát neuspel pri prijímacích skúškach na vysokú školu, nerozumel počítačom, napriek tomu založil Alibabu a dotiahol ho od start-upu zápasiaceho o existenciu na dominantného hráča svetového internetového obchodovania. Alibaba prekonal internetovú krízu, nepodľahol konkurencii firiem eBay ani Google, vyjednával s nevypočítateľnou čínskou vládou, ustál scestné rady zahraničných expertov - a vytvoril najväčšie on-line trhovisko sveta. Pozoruhodný príbeh Alibaby pútavo rozpráva bývalý viceprezident spoločnosti Alibaba Porter Erisman, ktorý osem rokov stál po boku Jacka Maa.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov