Košík je prázdny
Kategória tovaru

Empatická a asertívna komunikácia - Ako zvládať ťažké komunikačné situácie


Autorka knihy je psychologička a skúsená lektorka, ktorá pomáha klientom s rozvojom emocionálnej inteligencie, efektívnej komunikácie a prezentácie.
Predaj ukončený

Podrobný popis

Autorka knihy je psychologička a skúsená lektorka, ktorá pomáha klientom s rozvojom emocionálnej inteligencie, efektívnej komunikácie a prezentácie. Na množstve praktických príkladov a ukážkových dialógov vám ukáže, ako niekoho dokázať odmietnuť a ako sa naopak zachovať, keď nás odmietne druhý, ako vedieť dať negatívnu spätnú väzbu a naopak dokázať prijať kritiku, ako rozpoznať a zvládať manipuláciu alebo ako pracovať s hnevom. A to nielen doma pri komunikácii so svojimi partnermi, deťmi, rodičmi, ale aj v práci so svojimi kolegami, šéfom či podriadenými zamestnancami. Naučte sa dobre zvládať ťažké situácie v komunikácii s druhými ľuďmi a zistite, ako posilniť empatiu a dokázať byť asertívne. k pracovať s hnevom. A to nielen doma pri komunikácii so svojimi partnermi, deťmi, rodičmi, ale aj v práci so svojimi kolegami, šéfom či podriadenými zamestnancami.