Košík je prázdny
Kategória tovaru

Access+ Kedy sa to stalo?


Herný rad Access+ je špeciálne prispôsobený na podporu nápravy kognitívnych porúch.
Vaša cena 22,70
Vaša cena bez DPH 18,92
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame zajtra

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Herný rad Access+ je špeciálne prispôsobený na podporu nápravy kognitívnych porúch. Hry sú nástrojom, ktorý stimuluje schopnosti a pomáha uprednostňovať dojmy radosti a zdieľanej hry.

Vďaka väčším kartám a starostlivo vybraným udalostiam si radosť z hrania môžu užiť naozaj všetci! Vyberte si námet a pustite sa do hrania! Vytvorte si časovú os zoradením udalostí z kariet v slede, v ktorom sa odohrali. Vynikajúci (a zábavný!) spôsob precvičovania pamäte a zlepšenie pozornostných zručností.

Kognitívne funkcie využívané v hre Kedy sa to stalo? Access+:

Logika a matematika: Hráči musia udalosti vyobrazené na kartách zaradiť v chronologickom slede. To si vyžaduje aplikáciu matematických znalostí, ako napríklad kladných a záporných celých čísel a ich radenie vo vzostupnom poradí, a povedomie o časovej osi a chronologickom slede.

Dlhodobá pamäť, vnútorný dialóg a predstavivosť: Pri hraní oboch verzií (klasickej i osobných zážitkov) sa hráči musia dostať k vedomostiam či spomienkam vo svojej dlhodobej pamäti (epizodickej a explicitnej), aby určili, kam daná udalosť na časovej osi zapadá. Tým okamžite aktivujú svoj vnútorný dialóg, ako hovoria sami k sebe o onej udalosti a snažia sa ju zaradiť v čase, a/alebo svoju predstavivosť, kedy si hľadané okamihy prehrávajú v mysli. Tieto mentálne akcie umožňujú vyriešiť, kam na časovú os konkrétne karty umiestniť.

Ďalšie využívané kognitívne funkcie Hráči počas celej hry využívajú svoje lexikálne pole a predstavivosť na dočasné udržanie pozorovaných obrázkov a spájajú ich so svojimi predchádzajúcimi vedomosťami. Hráči musia využívať aj koncentráciu a krátkodobú a pracovnú pamäť na rozmýšľanie a analýzu informácií. Regulácia impulzívnosti im uľahčuje radenie udalosti v správnom poradí. Vo verzii osobných zážitkov môže byť potrebná emočná regulácia. Spomenutie si na určité udalosti môže niekedy aktivovať súvisiace pocity. Keď k tomu dôjde, hráč musí regulovať vzniknuté emočné impulzy.

Kúpou tejto hry prispejete 35 Kč na nadáciu NAUTIS, ktorá pomáha ľuďom s autizmom a ich rodinám.

Pohľad odborníka: Christophe Debien - Nemocničný psychiater: Hranie možno uzdravuje, ale bezpochyby upokojuje, posilňuje a rozvíja. Zrejme práve preto hry patria k mnohým nástrojom facilitácie, ktoré každodenne využívame pri práci s pacientmi, či už na stimuláciu zlej pamäte, zlepšenie narušenej pozornosti a projekčných schopností či oživenie motorických zručností. Nová rada hier Access+ nielen zábavnou formou približuje hry vhodné pre opatrovateľov a tie, o ktoré sa starajú. Prináša toho oveľa viac: umožňuje využívať hry ako súčasť starostlivosti tým, že ich prispôsobuje a mení tak, aby sa všetci – rodiny, terapeuti a pacienti – mohli rozvíjať spoločne s ostatnými.

Obsah balenia:

  • 48 kariet udalostí: Každá karta má prednú stranu a stranu s dátumom. Ilustrácie sú rovnaké na oboch stranách. Na strane s dátumom je uvedený dátum aj názov udalosti.
  • 12 kariet osobných zážitkov: Každá karta obsahuje námet a ilustráciu spojenú s nejakým okamihom v živote
  • 4 časové osi
  • 1 pravidlá

Doba hrania: 15 min Počet hráčov: 1-4 Odporúčaný vek: 8+