Publikácia Holistická marketingová koncepcia si kladie za cieľ priniesť ucelenejší pohľad na holistickú marketingovú koncepciu, ktorá sa v súčasnosti zdá byť najmodernejšou podnikateľskou koncepciou a jedinou možnou cestou vpred. Princíp holistického marketingu je vystavaný na štyroch základných pilieroch: vzťahovom marketingu, internom marketingu, internetovom marketingu a spoločenskej zodpovednosti firiem. Holistická marketingová koncepcia výrazne zasahuje do tradičného poňatia marketingového mixu. Súčasťou holistického prístupu je aj integrovaná marketingová komunikácia, ktorá pomáha firmám maximalizovať spektrum komunikačných kanálov v procese strategického riadenia značky. Kniha sa venuje aj fundamentálnym marketingovým pojmom, ktoré by mal poznať každý schopný marketér.
Autor: Tomáš Barčík
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov