Vaša cena | 16,60 € |
Vaša cena bez DPH | 13,83 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame v utorok |
Poslaním predkladanej knižky je poskytnúť ucelený výklad poznatkov moderného manažmentu športu a ukázať na to, ako ich aplikačne využíva české prostredie športu. Je určená predovšetkým pre študentov odborov manažment športu v Českej republike, ďalej potom aj záujemcom o moderný manažment zo športových organizácií (ako ziskového charakteru – obchodných spoločností, tak neziskového charakteru – spolkov, atp.) Výklad je koncipovaný na základe moderných poznatkov manažmentu športu vo svetovej literatúre, prezentovaných na konferenciách odborovej asociácie – WASM (Svetová asociácia manažmentu športu) a EASM (Európska asociácia manažmentu športu). Text súčasne zahŕňa zmeny, ktoré sa vyskytli v slovenskom športovom prostredí v posledných rokoch a ovplyvnili fungovanie športových organizácií. Tematický sled jednotlivých kapitol sa venuje manažérskym činnostiam v oblasti telesnej výchovy a športu. Zo sekvenčných manažérskych činností sú to plánovanie a organizovanie v oblasti športu, zo špecifických manažérskych činností – marketing športu, reklama v športe a sponzorovanie v športe. Posledná kapitola je určená skôr pracovníkom športovým praxe. Táto kapitola sa snaží prehľadnou formou ponúknuť poznatky v manuáli na riadenie neziskovej športovej organizácie.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov