Košík je prázdny
Kategória tovaru

Manažment a marketing športu


Poslaním predkladanej knižky je poskytnúť ucelený výklad poznatkov moderného manažmentu športu a ukázať na to, ako ich aplikačne využíva české prostredie športu.
Vaša cena 16,60
Vaša cena bez DPH 13,83
 
Dostupnosť Skladom 5 ks
Odosielame v utorok

Podrobný popis

Poslaním predkladanej knižky je poskytnúť ucelený výklad poznatkov moderného manažmentu športu a ukázať na to, ako ich aplikačne využíva české prostredie športu. Je určená predovšetkým pre študentov odborov manažment športu v Českej republike, ďalej potom aj záujemcom o moderný manažment zo športových organizácií (ako ziskového charakteru – obchodných spoločností, tak neziskového charakteru – spolkov, atp.) Výklad je koncipovaný na základe moderných poznatkov manažmentu športu vo svetovej literatúre, prezentovaných na konferenciách odborovej asociácie – WASM (Svetová asociácia manažmentu športu) a EASM (Európska asociácia manažmentu športu). Text súčasne zahŕňa zmeny, ktoré sa vyskytli v slovenskom športovom prostredí v posledných rokoch a ovplyvnili fungovanie športových organizácií. Tematický sled jednotlivých kapitol sa venuje manažérskym činnostiam v oblasti telesnej výchovy a športu. Zo sekvenčných manažérskych činností sú to plánovanie a organizovanie v oblasti športu, zo špecifických manažérskych činností – marketing športu, reklama v športe a sponzorovanie v športe. Posledná kapitola je určená skôr pracovníkom športovým praxe. Táto kapitola sa snaží prehľadnou formou ponúknuť poznatky v manuáli na riadenie neziskovej športovej organizácie.