Košík je prázdny
Kategória tovaru

Narkonomika - Ako riadiť drogový kartel


Ako môže začínajúci šéf kartelu uspieť (a prežiť) v 300-miliardovom nelegálnom drogovom biznise?
Vaša cena 18,50
Vaša cena bez DPH 15,04
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame v utorok

Podrobný popis

Ako môže začínajúci šéf kartelu uspieť (a prežiť) v 300-miliardovom nelegálnom drogovom biznise? Samozrejme tak, že sa učia od tých najlepších. Ľudia na čele kartelov sa v otázkach, akými sú vytváranie hodnoty značky alebo vyladenie služieb zákazníkom, pozorne učili od úspešných korporácií typu Walmart, McDonald's alebo Coca-Cola. ***** Čitateľovým neohrozeným sprievodcom po jednom z najbrutálnejších svetových odvetví je Tom Wainwright, ktorý sa prediera andskými kokaínovými poľami, stredoamerickými väznicami, coloradskými obchodmi s marihuanou a internetovými drogovými brlohom darknetu. Prináša tak svieži a nevšedný pohľad na obchod s drogami a jeho 250 miliónov zákazníkov. ***** Medzi postavy jeho knihy patrí bolivíjsky „Bin Ládin“, vodca salvadorského gangu „Starý Lin“, milionársky výrobca tabletiek z Nového Zélandu prezývaný „Starboy“ a prívetivá mexická babička, ktorá varí čučoriedkové palacinky a zároveň plánuje vraždu. Tí spolu s prezidentmi, policajtmi a násťročnými zabijakmi vysvetľujú také veci, ako je obchodný význam tetovania od hlavy až po päty, ako sa gangy rozhodujú, či si budú konkurovať, alebo sa spolčia, a prečo kartely prekvapivo toľko dbajú na spoločenskú zodpovednosť firiem.