Košík je prázdny
Kategória tovaru

Ride of a Lifetime : Lessons in Creative Leadership z CEO of Walt Disney Company


The CEO z Disney, jeden z Time's most influential ľudia z 2019, zbierajú myšlienky a chyby, ktoré znižujú reinvent jedného mostu ulovených spoločností v svete a inšpirujú ľudí, ktorí bring …
Vaša cena 26,50
Vaša cena bez DPH 21,54
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Podrobný popis

The CEO z Disney, jeden z Time's most influential ľudia z 2019, zbierajú myšlienky a chyby, ktoré zmenšili na obnovu jedného z mostov bielych spoločností na svete a inšpirujú ľudí, ktorí bring magic do života. Robert Iger became CEO of The Walt Disney Company v 2005, počas a difficult time. Moral had deteriorated, competition bol intense, a technológia bola zmenšujúca faster than at any time in the company's history. Jeho vízia môže dať do troch jasných nápadov: Zohľadniť koncepciu toho, že kvality matterov, embrácie technológie zastaví boj proti nim, a mysliac obrovský, mysliac global-and turn Disney do stronger brand v international markets. Štyri roky minulého storočia, Disney je veľký, most odpovedal médiá spoločnosti na svete, čítanie Pixar, Marvel, Lucasfilm a 21. cent Fox medzi svojimi vlastnosťami. Je to value s nearly five times what it was when Iger took over, and he is recognized as one of the bridge innovative and successful CEOs of our era. V Ride of Lifetime, Robert Iger zhromažďuje lesy, ktoré sa nachádzajú pri bežiacich Disney a vedú ich 200,000 zamestnancov, a vybudujú princípy, ktoré sú potrebné pre true lídrom, vrátane Optimizmu. Even vo tvári difficulty, optimistický lídrom bude hľadať cestu k najvyššej možnej outcome a zamerať sa na to, čo si myslel, že pesimizmus a blaming. Courage. Leaders have to be willing to take risks and place big bets. Fear of failure destroys creativity. Decisiveness. All decisions, no matter how difficult, can be made on a timely basis. Indecisiveness is both wasteful a destructive to morale. Fairness. Treat people decently, with empathy, and be accessible to them. Táto kniha je o nízkej curiosity, ktorá má jazdu Iger pre štyridsať rokov, since deň sa staral ako lowliest štúdio grunt at ABC. Je tiež nad myšlienkou a rešpektom, a december-over-dollars upproach, ktorý bude bedrock všetkých projektov a partnerov Iger pursues, z hlbokých priateľ s Steve Jobs v hviezdach mojich hviezd my rokmi na abiding . "The ideas in this book strike me as universal" Iger writes. "Nie je to len aspirácia CEOs z celého sveta, ale každý z nich sa snaží šíriť less fearful, viac prirodzene themselves, aké sú navigované ich profesionálne a dokonca personal lives.&quot ;