Vaša cena | 473,70 € |
Vaša cena bez DPH | 394,75 € |
Dostupnosť | Skladom 4 ks |
Odosielame v pondelok |
V roku 1912 si vtedajší kk priv. spoločnosť Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovú lokomotívu pre prevádzku ťažkých osobných vlakov, ktorá mala nahradiť príliš slabé lokomotívy triedy 229. Továreň na lokomotívy spoločnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft potom vyvinula prehriaty parný typ triedy 629 ako prvý 2' C1'. Prvá lokomotíva 629 bola dodaná spoločnosti Southern Railway Company v roku 1913 av nasledujúcich dvoch rokoch nasledovalo ďalších 14 lokomotív v celkom 3 dodávkových sériách. Mimoriadne dobré skúsenosti s týmto radom prinútili cisárske a kráľovské štátne dráhy k nákupu 25 takmer identických lokomotív až do konca monarchie v roku 1918. Pätnásť strojov Südbahn a desať kusov Staatsbahn zostalo po prvej svetovej vojne v Rakúsku. Pätnásť z nich muselo byť odovzdaných novovzniknutým ČSD, ktoré ich označili 354.121 až 135. - anovnútorné osvetlenie - áno, LED, digitálne prepínateľné, osvetlenie kabíny napájací systém - 2L - digitálne rozhranie - elektrické rozhranie pre hnacie vozidlá PluX22digitálny dekodér - Plus22typ dekodéra - MS450P22zvuk - anovyrovnávací kondenzátor - áno Hlavné vlastnosti: kotol stojace tratekovové nárazníkynajjemnejšie kolesá s nízkymi kolesovými obrubamihnacie a spojovacie tyče z liateho kovuv digitálnej prevádzke s prepínateľným osvetlením kabíny vodiča a pohonné jednotky Dokumentácia:návod na obsluhu (DE, EN, CZ)registrácia a priradenie funkčných klávesov (DE)list náhradných dielov