Košík je prázdny
Kategória tovaru

The Content Trap


Pre readers of The Innovator's Dilemma prinesie nepríjemný nový prínos k jednému z kľúčových otázok nášho času - na to trvať rather, aby sa destroyed cez digitálnu transformaciu - z Harvard Business …
Vaša cena 45,60
Vaša cena bez DPH 38,00
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Pre readers of the Innovator's Dilemma prinesie nepríjemný nový prínos k jednému z kľúčových otázok nášho času - ako na tri razy, ktoré by boli destroyed cez digitálnu transformaciu - z Harvard Business School Professor Strategy Bharat Anand. Companies everywhere face two major challenges today: getting noticed and getting paid. Týkajú sa týchto obstákov, Bharat Anand examine a rozsah podnikateľov po celom svete, z Čínskeho Internetu obsiahnutý Tencent to Scandinavian digitálny trailblazer Schibsted, z New York Times to Economist, a z talent manažmentu k future education. Drawing on thes stories and on latest research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths, and reorients strategy. Companies that now flourish are finding that the connections they foster are more important than the content they create. Success comes not from making the best content but from recognizing how content enables customers' connectivity; it nie je z ochrannej hodnoty obsahu na všetky náklady, ale z unearthing related opportunities close by; and it comes not from mimicking competitors' best practices but from seeing choices as part of a connected whole. Digital change means that everyone toy can can reach and interact with others directly: We are all in the content business. Ale that comes with risks that Bharat Anand teaches us how to recognize and navigate. Filled s rozhovormi s kľúčovými hráčmi a in-depth dispatches z predných línií digitálneho zmena, Content Trap je essential nový playbook pre navigovanie turbulentné vody v ktorých sme find ourselves. Advance praise pre The Content Trap Ako Bharat Anand ukazuje v tejto eminently readable book, pripojenia sú teraz viac dôležitého obsahu. Jeho insights bring you several steps closer k podčiarknutiu digitálnej revolúcie a ako sa môže avoid jej veľa perils."--Daniel H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human "A veľmi smart book--creators, ignore thisat y períl. Táto revolúcia má byť dvadsať rokov v makingu, a Bharat urobila pascu (a budúcnosť) a lot more clear."--Seth Godin, New York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin"